JellyPages.com

Anda orang yang ke...

~This Is me~

 Salam...

First of all, thanks to every person who support me of whatever i've d0ne before...thank u s0 much...

Salam perkenalan sy ucapkan pada yang ingin mengenali penulis macam sy.. 

Dalam entri kali ini sy akan perkenalkan a lil about me....

Insan ini telah dilahirkan pada 14 Mei 198?...hehehe...malu utk bkongsi umur sy...hahha...dilahirkan di sebuah kg setinggan yg pling tkenal di kwsn Lahad Datu nie.

Pendidikan pertama di SK Pekan 2, Lahad Datu. Seterusnya form 1-3 di SMK Sepagaya, dan form 4-5 di SM Teknik Lahad Datu. Selepas SPM melanjutkan study di Politeknik KK. Sy mengambil masa 4tahun utk menggenggam Diploma Kej. Awam dan seterusnya melayakkan sy futher study kat UTHM, Batu Pahat, Johor. 

And, pada 3 Nov 2012, sy berjaya menggenggam kejayaaan in Bachelor of Civil Engineering with Honor. Menjadi satu kebanggaan kpd keluarga kerana berkat doa dan usaha, kini sy bgelar graduated. And that's a bit about my pendidikan.

Sy mempunyai family yang besar...hehehe...tpi dalam keluarga kecil sy, sy anak ke-3 dari 6 orang adik beradik dan ank perempuan pertama dlm keluarga kecil sy. Mempunyai 2org abang, 2org adik lelaki dan seorang adik perempuan.

*ini masa weeding cousin


Mr. Roslan Madali & Mrs. Nurah Hassan adalah insan yang melahirkan sy dan juga menjaga, mendidik sy hingga sebesar ini. Merekalah yang mendidik sy menjadi yang terbaik utk mereka dan seterusnya pada kelurga dan juga masyarakat.

Itulah, serba sedikit tentang diriku. Apa yg sy ada sekarang ini sudah cukup untuk sy menjadi org yang berguna pada masa akan dtg..Insyaallah.

Untuk entri yg seterusnya, sy akan bercerita sedikit demi sdikit ttg perjalanan sy berada di dunia perkuliahan. Tidak kiralah tentang persahabatan, pelajaran, n hubungan..0o0ppsss...hahha...just wait n see jer...

Salam...