JellyPages.com

Anda orang yang ke...

Tahun Baru 2013....

 Bye 2012...and welc0me 2013....

hari nie, 1.1.2013.......tahun baru bagi suma penghuni bumi ciptaan Tuhan..Azam?? emm...rasanya xda k0t. Azam yang lepas pun blom tercapai lagi, apa?? hihihi...secret!!!

Bila sebut jer tahun baru, suma orang bz nak tanya azam orang...hihihi...yang bertanya tue azam da tercapai ke??...harap dah la yea...☺

Semalam, member² dok bz ucap selamat tahun baru...SELAMAT TAHUN BARU 2013 kawan²...Semoga kedatangan tahun baru ini akan tercapaila segala keinginan & kejayaan masing²...AMINNN..

Dan, semalam juga, sambutan memang awesome gak...kat semenanjung ada tiga tempat yang mengadakan sambutan dengan meriahnya. 

------> Dataran Merdeka, Kuala Lumpur
------> Dataran Putrajaya, Presint 3, Putrajaya
------> I-City, Shah Alam

Tengok tv, suma gembira jer..hihihi...Tapi, dalam kegembiraan tu, ada gak segelintir manusia yang menafsirkan sendiri tahun baru bagi mereka. Cara mereka menyambutnya, Ya Allah, SubhanaAllah...Tuhan jer yang tahu. Nama hanya pada Islam, tapi kelakuan masih ditakuk yang lama, yang takda kesedaran sivik mahupun kesedaran Agama.

Bukan mahu provokasi, tetapi sebagai saudara sesama Islam, saya sendiri malu melihat gelagat sesetengah manusia yang begini. Tidak salah menyambut tahun baru, tetapi biarlah berlandaskan syariat Islam.emmm, apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang?? Allahualam...

Semalam, sya duduk rumah jer...baca novel...hiihi...novel apa??..hihihi...secret t0o...hahaha...nanti, di entri seterusnya, sya akan kongsikan sedikit sinopsis novel....minat membaca datang kembali setelah hampir setahun tinggalkan hobi membaca nie...

Nanti, di entri seterusnya sya akan berkongsi novel² yang pernah sya bca..Then, see u'll s0on..Go0D nyte...Assalamualaikum..